ایسوس زنفون 6 با دوربین چرخشی و باتری 5000 میلی آمپری معرفی گردید

به گزارش مجله سرگرمی، ایسوس زنفون 6 از نمایشگر 6.4 اینچی فاقد بریدگی یا حفره بهره می برد و در عوض، از مکانیزم دوربین چرخشی استفاده شده تا دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین اوترا واید 13 مگاپیکسلی به دوربین سلفی بدل شوند.

ایسوس زنفون 6 با دوربین چرخشی و باتری 5000 میلی آمپری معرفی گردید

این دوربین ها قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه هستند و از لرزشگیر دیجیتالی بهره می برند. ضمناً باید خاطرنشان کنیم که از این مکانیزم جذاب می توان برای ثبت عکس های پانوراما و حتی پیگیری سوژه متحرک استفاده کرد. علاوه بر این، نرم افزار دوربین این گوشی از قابلیت های HDR+ و Night Mode هم پشتیبانی می نماید که در اصل برای ثبت عکس های بهتر، چندین فریم مختلف ثبت و در نهایت ترکیب می شوند.

بهتر است دوباره به نمایشگر برگردیم و بگوییم که این نمایشگر 6.4 اینچی LCD حدود 92 درصد از پنل جلویی ایسوس زنفون 6 را می پوشاند. حداکثر روشنایی آن به 600 نیت می رسد و فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. ایسوس ترجیح داده به جای استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، از فناوری سنتی استفاده کند و این حسگر در پنل پشتی تعبیه شده است.

ایسوس زنفون 6 از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 855 و حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و نهایتا 256 گیگابابت حافظه داخلی بهره می برد. ایسوس که نمی خواسته کاربران این گوشی از بین استفاده از دو سیم کارت و کارت microSD دست به انتخاب بزنند، پشتیبانی از هر سه مورد را امکان پذیر نموده است.

در کنار موارد ذکر شده، نباید باتری بسیار حجیم این گوشی را از قلم بیندازیم که مبتنی بر ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ 18 واتی پشتیبانی می نماید. ایسوس زنفون 6 از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی نماید زیرا این شرکت می گوید شارژ بی سیم برای عمر باتری مضر است.

رابط کاربری ZenUI 6 هم به طور کلی متحول شده و حالا شباهت زیادی به نسخه خالص اندروید پای دارد. ایسوس قول داده که دو نسخه بعدی اندروید را برای این گوشی به ارمغان می آورد.

دوربین این گوشی اگرچه چرخشی است، ولی ایسوس برای ساخت آن از آلیاژ فلزی مخصوصی استفاده نموده که نسبت به فولاد سبک تر است ولی 4 برابر قدرت بیشتری دارد و ضمناً اگر به صورت تصادفی گوشی از دستتان بیفتد، این دوربین سریعا به جای اصلی خود برمی گردد. ایسوس می گوید آن را برای 100 هزار مرتبه آزمایش نموده و این یعنی با خیال راحت تا 5 سال آینده می توانید روزانه 28 بار دوربین را برای ثبت عکس سلفی بچرخانید.

ایسوس زنفون 6 در ابتدا در اروپا با قیمت 500 یورویی روانه بازار می گردد که هم قیمت نسل قبلی خود است.

منبع: GSM Arena

مجله عکس ها: مجله عکاسی و نگاه هنری به تصاویر

عکس پارسی: گالری تصاویر تاریخی پارس

اخبار ورزشی: مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24036

به "ایسوس زنفون 6 با دوربین چرخشی و باتری 5000 میلی آمپری معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس زنفون 6 با دوربین چرخشی و باتری 5000 میلی آمپری معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید