اپل واچ سری 7 جای سنسورهای نو باتری عظیم تر خواهد داشت

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به گزارشی که به تازگی پیرامون ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ سری 7 منتشر شده به نظر می رسد این گجت به جای بهره مندی از سنسورهای نو به یک باتری پرظرفیت تر مجهز خواهد شد.

اپل واچ سری 7 جای سنسورهای نو باتری عظیم تر خواهد داشت

اپل در نظر دارد در ماه سپتامبر سال جاری از ساعت هوشمند قدرتمند خود تحت اسم اپل واچ سری 7 رونمایی کند. ساعتی که در رابطه با آن خبرهای نسبتا خوبی منتشر شده اما با توجه به آنچه می دانیم، به نظر می رسد نباید تفاوت زیادی را به نسبت آن و ساعت هوشمند کنونی اپل ببینیم. گزارشی هم که امروز منتشر شده تقریبا این موضوع را تأیید کرد؛ با این تفاوت که گفته شده به جای سنسورهای تازه، باتری پرظرفیت تری را شاهد خواهیم بود تا بدین ترتیب ساعت هوشمند تازه یک تغییر سخت افزاری عمده داشته باشد.

از زمانی که اپل از اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد تا به امروز، ماندگاری شارژ اپل واچ ها 18 ساعت اعلام شده است. جالب اینجاست که واقعا عملکرد باتری این ساعت ها از مدل ابتدایی گرفته تا اپل واچ سری 6 دقیقا همین 18 ساعت است. بنابراین اپل باید کوشش می کرد تا ظرفیت باتری ها را به نسبت قبل افزایش دهد اما هیچوقت این اتفاق به شکل چشمگیری رخ نمی داد.

روز گذشته اما یک منبع داخلی خاطرنشان کرد شرکت آمریکایی در پی راهی است تا بتواند دارندگان ساعت های هوشمند قدیمی تر اپل را مجاب کند تا به مدل مورد انتظار کوچ نمایند. عامل ترغیب نماینده هم باتری پرظرفیتی خواهد بود که گویا قرار است بعد از سال ها، ماندگاری شارژ را در اپل واچ به بیش از 18 ساعت ارتقا دهد. بدین ترتیب به جای استفاده از سنسورهای تازه، باتری پرظرفیت تری را شاهد خواهیم بود که به نظر می رسد حرکت هوشمندانه و مورد نیازی هم بود چون تقریبا تمام ساعت های هوشمند در زمینه نگه داری شارژ، عملکردی بهتر از نماینده های اپل دارند.

به گزارش وب سایت بلومبرگ، ساعت های هوشمند اپل در سال 2020 احتمالا قرار بود به سنسور سنجش دمای بدن هم مجهز شوند. این قابلیت را می شد در مدل های کنونی هم ببینیم اما اپل ظاهرا تصمیم گرفت از هر فضای خالی که در طراحی ساعت ایجاد می گردد استفاده نموده تا یک باتری پرظرفیت تر را درون آن قرار دهد.

تراشه S7 هم که قرار است قلب تپنده این ساعت باشد احتمالا کوچک تر از قبل خواهد بود و از طراحی تازه دوطرفه بهره خواهد برد. بدین ترتیب باز هم فضای خالی کافی ایجاد خواهد شد تا باتری عظیم تری درون ساعت قرار گیرد. البته ساعت تازه از لحاظ مقدار کاملا مشابه نسل کنونی است اما از طرفی باریک تر هم خواهد بود.

سوا از باتری بخش دیگری که اپل واچ سری 7 در آن به نسبت قبل پیشرفت خواهد داشت، طراحی بیرونی است. جایی که ساعت اکنون یک دست تر و زیباتر به نظر می رسد تا در نتیجه بتواند نظر مثبت کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کند. گوشه های ساعت این بار تخت شده اند تا بدین ترتیب هماهنگی ظاهری بیشتری با گوشی های سری آیفون 12 و آیپدهای تازه داشته باشند. حاشیه ای که دور تا دور نمایشگر را احاطه نموده اند این بار کمتر شده و سطح نمایشگر هم به گونه ای طراحی شده که فاصله ای بین برچسب محافظ و نمایشگر ایجاد نگردد.

اپل واچ سری 7 به احتمال زیاد از فناوری UWB (فناوری باند فوق وسیع) هم پشتیبانی می نماید. طی سال های اخیر، اپل خواسته قابلیت های دیگری نظیر سنسور سنجش قند خون و الکل را هم به ساعت های خود اضافه کند اما به نظر می رسد فعلا این سنسورها قرار نیست سال جاری رونمایی شوند. البته اپل باید یک تعادلی بین اضافه کردن سنسورها و افزایش ظرفیت باتری ایجاد کند تا بدین ترتیب بالاخره شاهد افزایش طول عمر باتری از 18 ساعت به میزانی بیش از 20 ساعت باشیم. بنابراین اگر قرار بود تمام این سنسورها در همین مدل از ساعت اپل به کار گرفته می شد، دیگر خبری از افزایش طول عمر باتری نبودیم.

اپل واچ سری 7 احتمالا در ماه سپتامبر سال جاری (پاییز 1400) به همراه گوشی های سری آیفون 13 رونمایی خواهد شد. بنابراین هنوز فرصت کافی برای افشای اطلاعات بیشتر پیرامون آن وجود دارد.

منبع: GSMArena

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 154732

به "اپل واچ سری 7 جای سنسورهای نو باتری عظیم تر خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ سری 7 جای سنسورهای نو باتری عظیم تر خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید